joi, 21 februarie 2008

Cand visam


Cand visam, totul era mult prea frumos.
Ce s-a-ntamplat acum de s-a intors pe dos?
Nimic nu mai are sens, nimic din tot ce-a fost...
Se pare ca pana la urma a fosr decat un vis fara rost.
Sentimente profunde aparute in doar cateva minute
Au disparut toate ca o umbra ce se-ascunde?

Cateodata-as vrea sa mor
Simt ca nu mai pot sa zbor.
Printre visele mele plang de al tau dor
Iar pozele tale sunt peste tot in dormitor.

In linistea noptii stau si ma gandesc
Cat de frumos a fost, acum imi amintesc...
Iar daca nu ne-am fi intalnit niciodata
Lumea mi-ar fi parut pustie
Si nu cred ca vreodata
Ma voi mai simti la fel de vie.

Cand nu te simt ma intristez
Dar cand te vad parca vibrez.
Cand nu esti langa mine simt ca mor...
E greu plangand de al tau dor.

De cand ai plecat, lumea mea s-a prabusit
Si locul e de atunci parasit.
Singuratatea l-a cuprins
Si sufletu-mi parca s-a stins...

Mi-e dor de tine...